Alla inlägg den 7 maj 2012

Av anna westgren - 7 maj 2012 21:05

Jag har inhandlat egna agilityhinder till Algot och vi har testat dem en gång hitils. Tre st hinder, ett däck och så har vi några blommpinnar som slalom  än så länge. Jag vill köpa 12 st slalompinnar och en tunnel oxå, då har vi lite att träna med hemma. Men det mesta var slut när vi kom till affären men men så är d i bland. Nu i veckan så skall vi ha tränings tävlingar i agilityn det skall bli spännade och väldigt roligt 


Det blir bättre uppdatering när jag inte har skolan, som snart är slut för denna terminen. Håller på med ett fördjupingsarbete som tar museten ur mig...


Eftersom att mitt kamera objektiv gick sönder så har d inte blivigt nått fotande på ett tag så bjuder jag på några bäbisfoton på Algot. Väldens sötaste skrynkel valp  


       


Ha d nu så bra!

Ovido - Quiz & Flashcards