Alla inlägg under juli 2013

Av anna westgren - 8 juli 2013 19:50

Njut av bildboomb!


 

Tänk om man fick ha en egen ö


                                 

  jag blev så himla nöjd med den här sista bilden!

Av anna westgren - 6 juli 2013 13:45

 

Algot (badhuliganen) nu trivas han   


Idag tog vi en tidig tur i skogen innan det blivit för varmt. och så blev det lite bad för hundarna oxå. Algot hoppar i med glädje som vanligt, Elsa hon simmar inte men hon gick ändå i. Där vi var i dag är det perfekt för hundarna sandbotten och långgrunt.


     

En liten fika pause blev det och jag har inhandlat små fritidspallar att ha till skogsturerna, helt perfekta!

 

Jag håller en i handel när vi förflyttar oss till skuggan.


   

En hel del mys har d blivit oxå, de små sötgurkorna   


 

jag och Elsa myser på kvällen...


     

Elsa


   

Algot

         

Lite blommor från min balkong.


Träningen går bra med de små grisarna de är så duktiga!  I morgon hade vi tänkt att ta en tur ner till havet.

Ha det så bra!


Skapa flashcards