Alla inlägg den 20 juli 2011

Av anna westgren - 20 juli 2011 19:10

Hejsan idag sprang vi för första gången jag och Algot,det gick helt ok faktiskt.

 Men hjälp vilken dålig kondis jag har och jag lär ju få träningsverk allan i morgon  .

Planen är att vi skall börja springa 2 gånger i veckan jag och skruttungen.


Algot tycket det var skitkul att springa med matte. Lugnt och försiktigt till en början. Lära sig att springa bervid i min takt, det gick hyfsat bra. Lite mera träning bara!

Sen när vi kom in på skogstigen släppte jag honom lös och han fick ett sånt glädjerus. Helt underbart att se!  Nu på kvällen fick han massage som han somande till.


Jag vill ha ett bra löpbälte när jag är ute och springer, även bra på vanliga promenader! Slippa ha på sig en varm stor ryggsäck. Nått i den här stilen tror jag att det blir. Nu ska vi ut på vår balkong och slappa. Ha det nu så bra kramar

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards