Alla inlägg den 29 december 2011

Av anna westgren - 29 december 2011 17:08

Hejsan idag har det vart full storm ute och ösregnat har det gjort oxå. Väldigt tråkigt väder, speciellt om du frågar Putte. För han gillar inte när det blåser och regnar ute! Men vi har undkommit det värsta att gå ut i iaf.

Vi har tränat lite inomhus idag, kontaktövningar, sitta,ligg kvar med störning mm.


När vi var ute på en promenad träffade vi Algots kompis Ella, då blev det passivitesta träning för alla hundarna.

 Algot och Putte satt och var avslappnade men för Elsa däremot var det betydligt svårare. Det är bra träning för små hundar att bara sitta stilla med andra hundar och inte gör nått alls.


Nu börjar jag bli trött Algot kutade runt i hela lägenheten i morse som en tok. Halv 6 gick jag upp och undrade vad han höll på med. BRÅTTOM!!! han behövde gå ut, sprang ut och magen var väldigt kass. Usch då! Ingen frukost för honom idag. Undrar vad han kunnat få i sig.... Men inget mera under dagen iaf, vilket är bra!


En lugn dag för hundarna idag, själv så jag jag gjort att nödvändigt tråkigt här hemma...

   

Dom låg i soffan med Henrik i 3 timmar och bara gotta sig...


 

inte den där kamerna igen...


 

Dom 3 små grisarna och en stor gris!

I morgon hoppas jag på bättre väder så att man kan få komma ut i skogen en sväng! Ha det nu så bra kramar!

Ovido - Quiz & Flashcards