Alla inlägg den 30 juni 2013

Av anna westgren - 30 juni 2013 17:09

 

Den här bilden beskriver rätt så bra hur d var mestadels i skogen idag, två busungar som härjade rätt friskt!

     

Lite gräs får man ju passa på att äta när man är ute oxå.

   

Väldigt törstiga när man springer i skogen...


   

  

 

Nu sover de gott här hemma.


 

Lugna och fina innan de får lov att gå in. Detta gör jag varje gång vi kommer in från promenaden n.

Och så skall de gå lung ut från min dörr och dörren nere i svalen. Dessa två har nämligen ganska så lätt att komma gå upp i varv och trissar änu lättare upp varandra.


Jag hade tänkt en hel del passivitetsträning och framför allt lydnad och kontaktsövningar med dessa två när Elsa är här i två veckor, man får ju passa på när man har två!

idag lyckades jag få de att gåi långsamt tempo fot på varsin sida utav mig, ganska så kort sträcka men man får ju börja med  något. Elsa skall även bli introducerad till skvallerträning, vilket jag inte tror kommer bli några som helst  problem.    

Varför ta en fjutig pinne, när man kan ta ett helt träd?

Skapa flashcards