Alla inlägg den 29 juni 2013

Av anna westgren - 29 juni 2013 14:35

Hej hej Algot skall få ha sin kompis Elsa här i två hela veckor, hur kul som helst!!! Vi skall träna,lydnad,agility,lägga spår och ta många härliga skogspromenader och en del badande blir det nog oxå. 

Själva så hade jag min sista dag på parktiken i fredags och så skall jag sommarjobba på redovisningsbyrån som jag praktiseradt på i två månader nu.  Så under juli månad blir det sommar jobb fast timmar så jag får en del lediga dagar iaf och under augusti har jag sommarlov!!!


 

Elsa och Algot myser i våran säng   


Jag har kollat på att åka i väg en sväng till sveriges sydligate fjäll ,hyra en stuga och vandra, bada och bara njuta ett par dagar.


 


Montering av bilburen.  

Enligt Algot var det här skit trist

 


Så tråkigt så att han hoppade upp i bilen och la sig.

 

Mysigt med filten   


   

En trött kille som gillade sin nya bur.





Ovido - Quiz & Flashcards