Alla inlägg den 4 maj 2013

Av anna westgren - 4 maj 2013 10:58

Hej! Allt är bara bra med oss, Algot mår toppen och ärret läker bara fint. Själv så hade jag sista dagen i skolan i fredags och börjar praktiken på måndag och husse har äntligen tagit grönt kort som han har längtat efter detta.

Våran lilla charmör har fått vårkänslor! Efter han blivit kastrerad har han inte bryt sig nämnvärt om löptikar alls, men Ella löpta och han har träffat henne innan när hon löpt och han har verkligen inte bryt sig. Det var en eller två dagar innan hans operation då fick de leka och det ända han hade i huvudet var LÖPTIK jag måste ligga!


Han såg otroligt rolig ut när han försökte på alla håll och kanter föröka bestigra Ella som är så mycket större än honom.Sen när husse skulle lämna honom till vetrinären då kastede han sig ner på golvet och tittade upp emot husse med en vibrerande tunga så som han gjorde när han inte var kastrerad. Husse bara skakade på huvudet och tänkte ja du, vad håller du på med? Våran lilla tok unge.

 

Algot hittade en ny liten tugg kompis ute.


Förra helgen fick han äntligen träffa och busa med bästisen Anita, oj vad glada dom blev   . Vi tog en liten koppelpromenad runt området oxå och då kom grannhunden oxå en söt staffetjej framspringandes till oss,när vi gick förbi. Hon löpte och hälsade på min charmör   det tog väl 3 sek så skulle han sätta på henne. Men heregud , jag han inte ens reagera.

 


 

Köpte en ny bädd åt skrutten, väldigt uppskattade till min glädje!


Vi får väl se hur länge vårkänslorna sitter i ?Knäppskalle!


     

Soldyrken   





Ovido - Quiz & Flashcards