Alla inlägg den 14 februari 2013

Av anna westgren - 14 februari 2013 10:28

Jag har haft lov hela veckan, så himla skönt. I helgen tog vi oss en långtur och gick på torrekulla leden , det var kanonväder och jag tog givetvis med kameran förväntansfull att få ta lite fina bilder men nää minneskortet hade glömts kvar hemma i datorn, väldigt surt. Men jag fick med mig den på gårdagens promenad.


 

Så gott med godis   

Under tisdagen åkte jag och husse ner till Ullared för att shoppa, hur kul som helst. Köpte ben, godis och oxöron och tjurmuskel till Algot så nu är godisskåpet fyllt igen =) Våran snälla kompis Kristoffer hade Algot under tisdagen och han skötte sig aldelles utmärkt sa han. Han fick en timmes promend lös och lyssnade bra på honom. Han kallade in honom så att han fick sitta stilla när hundar och människor passerade. Han sa att han kollade på hunden och kollade på mig flera gånger. Hihi han skvallrade ju bara sa jag då. Min söta lilla skrutt blir ju så stolt över honom!


 

mmm fryst gammalt gräs måste ju vara toppen?


 

  

Jag har ju glömt att berätta om min och Algots anmälan till hundlöpet. Vi anmälde oss redan när vi var på My dog i början av januari. Jag, Algot. Ella och hennes matte skall springa och träna tillsammans. 5km i Skatås den 26maj. Då får ni komma och heja på oss =) www.hundlopet.se


 

Busungen i fullfart.

Ovido - Quiz & Flashcards