Alla inlägg den 6 februari 2013

Av anna westgren - 6 februari 2013 17:37

Hej jag hoppas att ni mår bättre än både mig och Henrik vi har legat helt utslagana här hemma i infulensan. Det har varit det värsta vi någonsin haft ever, eller så är det bara ett tecken på att vi börjar bli lite gammla och skruttiga. Bra har vi inte mått iaf.

 

Då är det fruktansvärt tur att jag haft den här gossegrisen som knappt lämnat sin mattes sida. Han har legat med mig i soffan och mys och pussat och vart så gullig så    Vi hade lite dåligt samveta att vi inte orkat ta ut honom så mycket de senaste två dagarna, nu skulle man ju haft trädgår. Men igår fick han sig en tur med ella och hennes matte och husse. guldvärda är dom!!!! Som tur är han jag börjat må lite bättre nu under eftermiddagen, alla medicinerna har nog börjat göra sitt jobb och det är mycket efterlängtat!


Förra lördagen så tog vi oss en tur med Linda,Johan deras Harry och hundarna. En promenad runt sisjön och äntligen kännde man vår i luften, solen tittade till och med fram.


 

Här går (från vänster) Algot, Elsa och Locke


 

Harry som busar


   

Elsa

   

Locke och Elsa


 

Muntergöken får stå och vänta en stund... så söt

Hoppas ni har d bra kramar från oss


Ovido - Quiz & Flashcards