Direktlänk till inlägg 7 januari 2013

oj vad tiden går

Av anna westgren - 7 januari 2013 19:45

Hej i morgon börjar skolan för mig, den började idag fast jag har vart hemma är förkyld och halsont urk!

Missade även middagen med Henriks familj igår tyvärr. Vi fick ett par jättefina muggar av Henriks bror och fru, designade av Ernst och jag gillar verkligen Ernst    Mitt morgon te smakade extra gott i morse.


   


Med Algot är det bara fint han har hållt mig sällskap i soffan idag. En riktig mysskrutt   

Nyårsafton firade vi med våra sköna grannar som har Ella. Vi åt gott och hade en trevlig och lugn kväll , spelade spel och skrattade väldigt mycket!


Algot bryr sig inte om fyrverkerierna alls och det är väldigt skönt att inte ha en hund som blir rädd.

Så här stilig var han på nyårsafton.

 

En svart siden fluga   


Den 4 januari hade jag och Henrik 8års dag och vi har vart förlovade i 5 år, ojoj vad tiden går fort kan inte fatta att vi vart tillsammans så länge redan. Henrik fick frukost på sängen och vi spenderade dagen i skogen och på kvällen gick vi på bio. Kollade på filmen the Hobbit.


 

Så söt


 

Skogshuggarna är i farten.

Vi stannade för att fika och vi stannde vid ett nerfallet träd som funkade perfekt som en bänk med sittunderlag på.


 

Gnaga på trädet mellan matte och husse...

ha d nu så bra kramar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna westgren - 17 juli 2015 19:02

Hej!   De tre senaste dagarna har stått som stilla för oss, vi har vart i Kynnefjäll, Sveriges sydligaste fjäll. Hyrt en stuga mitt ute i skogen som saknade utan el, rinnade vatten och andra nymorderna bekvämligheter. Ingen tv,dator eller mobiler...

Av anna westgren - 9 oktober 2014 10:08

Hej!   En liten uppdatering  om min lille skrutt. Algot har inte haft det kul alls den senaste tiden, han har fått furunkulos på tre av sina tassar, han hade både inflamation och infektion. Så två antibiotika kurer och kortison en längre tid men ...

Av anna westgren - 29 juli 2014 20:56

I dag är det ingen vanlig dag för i dag är det Algots födelsedag, Hurra, hurra, hurra!!!! Hela 5år blir skrutten idag =) Det är helt otroligt att det redan gått fem år. Morgonen började med att väcka matte kl sex i morse för att någon behövde gå¨ut...

Av anna westgren - 20 april 2014 21:10

        Dagens promenad 3 timmar lång runda i solen, vi bara njöt...  Algot var på riktigt bushumör och hade fullfart under tassarna.   Tänk att man kan älska en hund så otroligt mycket!   Mitt allt   När man springer i skogen så fort k...

Av anna westgren - 18 april 2014 19:30

Glad Påsk! Här är allt bara bra med oss. Algot har gått upp i vikt och är pigg och glad. Vi har även höjt medicien lite vilken har gett ett posetivit resultat.   För två helger sedan var vi ute i skogen och la spår, första gången i år. Han följer...

Skapa flashcards