Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av anna westgren - 12 oktober 2012 18:37

Idag hade jag en sprudlande glad Algot som var super taggad att träna agility. Jag spännde fast  hindrerna på min dragvagn och packade ryggsäcken. Jag får lite märkliga blickar när jag går där konkandes på allt som jag behöver ta med mig på min tränings stund och med en liten hund som smilar stort och har väldigt brottom i kopplet. Dom undrar nog vad jag har för mig för nått.

 

Två korta filmklipp från dagens träning.

 

 

Jag fick tjöta på han lite att komma men när vi väl kör så går d ju fint    Själv tycker jag att jag låter som en av d där små mössen från akungens som går på julafton. Kan ju bara hoppas på att jag låter bättre i verkligheten   
 


 

Fick hem hundsport idag och läste en väldigt bra atrikel skriven av Thorelife Wallqvist som är medieinformatör för terrierklubben så jag var bara tvungen att maila till och säga och tacka honom för  en bra artikeln. Jag fick ett väldigt tacksamt mail tillbax och en hel del bra information och andra artiklar och material han har skrivigt. Mer om detta snart i bloggen  =)

Nu skall vi ha fredagsmys! Ha d gött

 

 

 

 

Skapa flashcards