Alla inlägg den 29 september 2012

Av anna westgren - 29 september 2012 17:03

Hej nu har bloggandet kommit efter lite tyvärr, skall bättre mig. Förra helgen  la jag viltspår för Algot och han var jätteduktig! Han har lite bråttom i början så han slog och gick tillbax några meter i spåret och sedan tog han d betydligt lugnare och jobbade på bra.  Det är inte alltid så lätt att ta det lite lugnt när man heter Algot och skall göra nått som är roligt =) Men d är nått som vi får jobba med.


På söndagen förra helgen hängde vi med grannarna med deras hund Ella so skulle göra BPH. Personlighetertest för hund och det var jätteintressant. Jag fick till och med vara med som statist =) Första gången jag såg nått sådant test och nu fick jag se på ett par hundar som kommer ifrån samma kull.


Idag åkte vi på en lång tur med hundarna Algot och Ella. För mig var d väldigt skönt att ta en pause från pluggandet.

Båda två var som tokar och raceade runt och busade.

         

Fult ös medvetslös hehe. Dom har det väldigt kul tillsammans, tur att vi bor så nära varandra!


   

Min snygging   


     

Ella bus. Det blåser så mycket så hennes stora öron fladdrar i vinden. SÅ SÖT   


 

vATTEN ÄR JU VÄLDIGT POPULÄRT...


 

  


 

så här hittade jag sömntuttorna i sängen när jag kom hem efter skolan kl var runt tolv. Mina älsklingar   


Ovido - Quiz & Flashcards