Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av anna westgren - 24 augusti 2012 15:54

Medans husse golfade var jag och Algot ute i skogen och njöt av solen. Han lämnade oss och sen kom han och hämtade oss. Jag har lämnat in alla papper till trafikverket så nu väntar jag bara på körkorts tillståndet.

Sen är d bara att börja övningsköra. Ska bli skönt med eget körkort.



Godingen


 

Ryggsäcken packades med sittunderlag, kaffe till matte och vatten till Algot .Passa på av att njuta av de få soliga dagarna vi fått denna bedrövliga sommar. Vi gjorde lite godisträd och bara hade det super mysigt i skogen.


             

Som ni ser gillar Algot att vara på stenar, stockar annat roligt där han kommer upp lite från marken.


       

Det blev en del gräs för skrutten oxå


 

Givetvis hittade träsktrollet lervatten att klafsa i.


Igår förmiddag åkte vi tillsammans med Ella och hennes matte upp till brukshundsklubben och körde lite agility. Det gick helt ok. 2-3 rundor gick riktigt bra. Det är kanon att träna med störning och inte vilken störning som helst, bus Ella satt ju vid kanten. Jag var väldigt nöjd med honom när det kom till liggkvar. Då låg han kvar brevid Ella fast jag gick iväg och fixade på banan. Husse blev lite impad han oxå =)

Jag har tränat mycket på det och nu sitter det rikigt bra!


 

  Efter man tränat agility och busat lite då blir man trött   Mysa i sängen är skönt då. Hur söta får man lov att bli, gullungar!

Ovido - Quiz & Flashcards