Alla inlägg den 17 juli 2012

Av anna westgren - 17 juli 2012 09:55

Fredags kväll kom Ella  hem till oss för att stanna över natten. Vi tog en liten rundan med dom innan vi gick in och sen var de lite bus men inget överdrivet mycket. De låg mest och gnaggde på nåra gammla märgben och hade d ganska mysigt. När jag vaknade strax efter 7 nästkommande morgon så låg den stora och den lille sked  så tätt, tätt ihop nära varandra. Riktiga mysungar!


 

Alla ben och de flesta leksaker hade dem sprit ut lite här och där.


 

De börjar som mys men går lätt över till lek.   


 

En trött Ella.


De umgicks hela söndagen oxå och även hussarna och mattarna =). I går måndag så vissade jag och la 3 st korta blodspår på Ella och hennes matte. Ella tyckte det var superkul! Sen la jag ett spår till min skrutt och han gillar d lika mycket som vanligt. Idag blir d en lugn dag och jag hoppas, hoppas att regnet håller sig borta. Kanske man kan sitta ute och njuta av solen lite.

Ovido - Quiz & Flashcards