Alla inlägg den 31 maj 2012

Av anna westgren - 31 maj 2012 17:06

Idag åkte vi till hundskolan för att träna lite och det gick hur bra som helt idag!!!


Den här bilden la jag upp i bloggen för någon dag sedan och det var den här övningen vi övade på idag. Och det gick fint både från vänser och höger och jag varierade hur han skulle slutföra kombinationen. Jag la till klättra efter släpet och ett slalom bakom tunneln.

 



Jag kom ju på efter en stund att det hade vart kul att filma lite så mobilen åkte upp, husse sitter på en bänk och tar d lugnt. Nu är detta sista gången vi kör och Algot är lite mör och har därmed lite mindre fart men bra går det ju ändå!  Jag hejar på honom lite oxå. Han var väldigt duktig mellan passen och efteråt när vi plocka in allt då låg han på sin filt och vilade lugnt. Super nöjd med honom idag! 

Ovido - Quiz & Flashcards