Alla inlägg den 23 februari 2012

Av anna westgren - 23 februari 2012 15:26

Hejsan vilken otroligt härlig vårdag vi har idag! Ingen mera snö eller is nu tycker jag. Algot har tagit med husse och husses kompis ut i skogen nu på eftermiddagen. Han tyckte dom behövde röra på sig lite... Själv så är jag hemma och tvättar,städar och pluggar. Men har oxå handlat lite saker till mig och Algot på nätet.


 

En sådan här blev det, en midjeväska/joggingväska. Två vattenflaskor finns d plats för och man får en med. Sedan finns det två st metalöglor som man  tex kan fästa kopplet i, väldigt bra! En vikbar vattenskål, en "godispåse" och ett par byxor till mig =)  Jag har även kollat in ett koppel som som är töjbart, tänkt ha det när vi är ute och springer.



 

Hoppas ni har en bra dag! Kramar

Ovido - Quiz & Flashcards