Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av anna westgren - 2 oktober 2011 10:12

Hejsan i går var det sista gången på agilityn och då var det tävling med alla hundar som gått alla kurserna. Vi var laddade till tusen   . Algot vann 1:a pris så himla kul!!!!

Jag skrev upp mig på intresseanmälan redan igår till tävlingskursen som börjar till våren. Jag vill så gärna komma med hoppas,hoppas!


Det strulade till sig lite på banan engång efter däcket men nu stog det ju ett litet däck och ett stort däck på banan. Så jag kunde ju bara spring på utsidan men men d gick ju bra ändå. Och en sak till jag lärde mig ingen köttbulle i handen!!!! 


När vi gick fram för att hämta vårt fina pris så hoppade givetvis Algot upp på bordet som dom stog vid, visa upp sig så kul! Han bara älskar båda instruktörerna Eva och Mia så dom fick ju oxå lite pussar. Svansen gick som en propeller och Algot var jätteglad!

Här kommer ett litet videoklipp på min snygging!
  Världens bästa Algot!

  Min älskade Pudding   

Ovido - Quiz & Flashcards