Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av anna westgren - 5 augusti 2011 11:44

Hejsan nu var d några dagar sen jag skrev nått. I går var vi hemma hos vännerna Johan och Linda. Gick på promenad med söta Elsa och givetvis hittade Algot lerigt vatten att klaffsa i! Glad som alltid kommer han upp och skakar av sig på oss andra. Så blev ju hela gänget lite lerprikigt   .


Skvallerträningen går bara fint! Några gånger har han faktiskt vänt sig om och gått till mig och skvallrat. Nu gör han det på ganska bra avstång och i bland gåendes.


I går träffade vi en liten amstaff blandning tik 8 månader. Hon bor visst i grannområdet.

Lady som hon heter fick syn på Algot och Algot fick syn på sin nya tjej. Kärlek vid första ögonkastet   . Han gnyde och stampande, slängde upp huvudet och tittade på mig. Får jag hälsa matte!!! Varsegod Algot. Dom lär vi hälsa på fler gånger!


Lite bilder från igår

  Min sköna livsnjutare!      Busungarna   Elsa, Johan, Algot och Henrik   Ett bonuskort på sötaste Harry boy! Linda och Johans bäbis.


Ha d nu så bra stora kramar

Ovido - Quiz & Flashcards