Alla inlägg den 11 juli 2011

Av anna westgren - 11 juli 2011 13:56

Igår åkte vi hem till Algots kusiner Nova och Loui(min brors barn) Nova kallar Algot för sin kusinhund Algot. Så sött!!!

 Vi fick lite passivitets träning innan promenaden och han är som en dröm nu, inget pippande alls. Han lägger sig ner själv och bara tar allt med ro. Han var lite uppspelt tills en början av promenaden, varför ska jag gå fint i kopplet för nu ska vi ju ha d kul! Men några minuter senare och lite jobb med matte så gick han så fint resten av promenaden. Mycket nöjd matte!    Nova och Algot      Sovande Loui, Alexanda,jag och Algot.   Algot och Nova.   Så söta  Nyfiken som han är och vill alltid vara med! Sen la han sig på rygg. Klia på min mage!

Av anna westgren - 11 juli 2011 13:41

Hejsan i Lördags  (den 9e) åkte vi iväg till ett av våra smultronställen, någonstans i sandsjöbackas naturreservat. Där vi hitills har fått vara helt ostörda   . Konkade med oss grillen och bara hade det mysigt!


 

Gott blev det!    Husse vid grillen och Algot bara njuter!   Våran finaste     


Algot skogshuggarn! Går bra att hyra om man behöver hjälp i tex: trädgården.

Snabb, effektiv och pussar ingår i priser    Här kommer en demostration.

      Titta vad jag kan...   Bläääää         Hehe nu är du min.

När jobbet är klart får man ju en stor pinne att gnagga på.  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards